Parafialny Klub Sportowy Danków - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Katolicka Parafia św. Stanisław B.M   w Dankowie 

       

Katolickie Stowarzyszenie Sportowe RP

      

    Powiat Kłobucki

      herb1

    Urząd Gminy Lipie

Częstochowski Portal Sportowy - Sport w Częstochowie - Strona Główna

   

  

 

   

   

  Zdjęcie

31 maj -2013 Turniej w Lipiu

 gal/Pilka_nozna/Turnieje/2012/Mini_Euro_2012_Lipie/da40.JPG

12 czerwiec 2012 r. - Mini Euro 2012

14 styczeń 2012 - Turniej w Lipiu

AWF Warszawa - 3-4 luty 2012

 

 

 

Ankiety

Zegar

Statystyki drużyny

Odtwarzacz

Kalendarium

18

04-2024

czwartek

19

04-2024

piątek

20

04-2024

sobota

21

04-2024

niedziela

22

04-2024

pon.

23

04-2024

wtorek

24

04-2024

środa

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.

Regulamin

 

REGULAMIN SEKCJI PŁYWACKIEJ

„PKS Stanisław Danków”

obowiązujący od dnia 01.09.2011 r.

 

I Członkostwo sekcji

II Organizacja naboru do sekcji

III Organizacja finansów

IV Organizacja treningów

V Organizacja zawodów

VI Organizacja obozów i zgrupowań

VII Kary i nagrody

VIII Komunikowanie się z zawodnikami i rodzicami/opiekunami prawnymi

IX Sprawy różne

X Zmiana barw klubowych

XI Zaangażowanie rodziców

XII Postanowienia końcowe

 

I Członkostwo sekcji

1.      Członkiem sekcji zostaje się po:

a.      - złożeniu deklaracji członkowskiej

b.      - opłaceniu rocznej składki klubowej.

2.      Deklaracja członkowska oraz deklaracja uczestnictwa składana na początku każdego sezonu zawiera akceptację regulaminu sekcji i podpisana jest przez zawodnika oraz rodzica/opiekuna prawnego.

3.      Każdy zawodnik należący do Sekcji pływackiej jest członkiem Parafialnego Klubu Sportowego św. Stanisław Danków.

4.      Zawodnicy są członkami uczestnikami klubu. Do ukończenia 18 roku życia nie mają prawa do głosowania i wyboru władz. W ich imieniu występuje rodzic jako członek zwyczajny klubu.

5.      Klub może zrzeszać członków sympatyków, którzy mogą wpłacać składki członkowskie w dowolnej wysokości.

 

II Organizacja naboru do sekcji

1.      Sezon treningowy trwa od 1 września do 30 czerwca następnego roku, o ile Zarząd sekcji nie ustali inaczej.

2.      Ustala się termin 16 września jako graniczną datę składania deklaracji uczestnictwa w zajęciach przez dotychczasowych członków klubu.

3.       Od 16 września przyjmowane są deklaracje nowych członków klubu.

4.      O przyjęciu do klubu we wszystkich grupach wiekowych decyduje Zarząd sekcji po pozytywnej opinii trenera poprzedzonej zajęciami sprawdzającymi na pływalni.

 

III Organizacja finansów

1.      Finansowanie sekcji odbywa się:

a.      ze składek klubowych i opłat sekcyjnych

b.      z budżetu klubu

c.      z dotacji i dofinansowań

d.      z wpłat sponsorskich i darowizn

e.      z innych źródeł pozyskiwanych przez sekcję bądź Zarząd.

2.      Wysokość składki klubowej określa Walne Zgromadzenie Klubu i wynosi 0 zł rocznie.

3.      Wysokość opłaty sekcyjnej określa Zarząd sekcji i wynosi ona:

a.      30 zł miesięcznie

4.      Opłatę sekcyjną reguluje się z góry do dnia 15 każdego miesiąca w okresie wrzesień – czerwiec. Opłaty uiszcza się  gotówką.

5.      Na pisemny uzasadniony wniosek rodzica/opiekuna prawnego Zarząd może wyrazić zgodę na inną datę regulowania opłaty sekcyjnej.

6.      Nieobecność na zajęciach nie upoważnia do pomniejszenia opłaty sekcyjnej. Opłaty sekcyjne i składka klubowa nie podlegają zwrotowi.

7.      W przypadku kontuzji lub choroby skutkującej nieobecnością na zajęciach przez cały miesiąc kalendarzowy i udokumentowanej przez lekarza obniża się opłatę sekcyjną w kolejnym miesiącu o połowę.

8.      W przypadkach uzasadnionych ciężkimi wydarzeniami losowymi Zarząd może odstąpić od pobrania opłaty sekcyjnej na pisemny wniosek rodzica.

9.      Z budżetu sekcji finansuje się:

a.      wynajem pływalni

b.      opłaty związane z bieżącym funkcjonowaniem sekcji

c.      opłaty statutowe Polskiego Związku Pływackiego i Okręgowego Związku Pływackiego

d.      komunikaty i listy startowe na zawodach

e.      ubezpieczenie zawodników

f.        zakup sprzętu treningowego

g.      inne wydatki niezbędne do funkcjonowania sekcji

10.   Po zakończeniu sezonu skarbnik przedstawia dokumentację finansową do wglądu Komisji Rewizyjnej i Prezesowi Klubu oraz na kończącym sezon zebraniu rodziców.

11.   Rodzice/opiekunowie prawni finansują:

a.      opłatę klubową i opłaty sekcyjne

b.      wyposażenie pływackie (we własnym zakresie) – 2 pary okularków, 2 czepki, 2 stroje pływackie, klapki , płetwy

c.      odzież klubową – koszulka i bluza dresowa, ewentualnie czepek

d.      obowiązkowe badania lekarskie

e.      ewentualne obozy i zgrupowania

 

IV Organizacja treningów

1.      Ustala się podział na grupy treningowe zgodnie z wiekiem zawodnika na początek sezonu:

a.      „Grupa sportowa” – 7 lat i więcej

·        Zawodnicy „Grupy sportowej” biorą udział w zajęciach minimum 1 razy w tygodniu

2.      Treningi odbywają się na pływalni w Kłobucku W ramach rocznego cyklu treningowego zajęcia mogą odbywać się w innych ustalonych przez trenerów miejscach.

3.      Do zajęć dopuszczany zostaje zawodnik:

a.      po złożeniu podpisanej deklaracji członkowskiej/uczestnictwa

b.      po uiszczeniu rocznej składki klubowej

c.      bez zaległości w opłatach sekcyjnych

d.      posiadający ważne badania lekarskie potwierdzone przez uprawnionego lekarza medycyny sportowej

e.      zdrowy w dniu treningu – bez trwających infekcji wirusowych, grzybiczych chorób skóry, kłopotów oddechowych itp.

4.      Zawodnik zalegający z opłatami sekcyjnymi do dnia 20-tego danego miesiąca nie zostaje dopuszczony do zajęć, chyba że zwłoka ta będzie związana z ustaleniami zgodnie z zapisem części III pkt. 7.

5.      Zawodnik stawia się na trening na 10 minut przed jego rozpoczęciem z niezbędnym wyposażeniem pływackim: strój pływacki, czepek, okularki, płetwy, ręcznik. Zaleca się posiadanie kompletu zapasowego.

6.      Zawodnik zobowiązany jest do:

a.      kulturalnego i zgodnego z wewnętrznym regulaminem zachowania się na terenie obiektu

b.      koleżeńskiego zachowania wobec innych zawodników

c.      bezwzględnego wykonywania poleceń trenera dotyczących organizacji zajęć

d.      zgłaszania trenerowi przed i w czasie zajęć problemów zdrowotnych

e.      niezwłocznego opuszczenia basenu i szatni po skończonych zajęciach.

7.      Rodzice/opiekunowie prawni oraz członkowie zarządu nie wchodzą na teren basenu w czasie zajęć. Zarząd w uzgodnieniu z trenerami i za zgodą dyrekcji obiektu ustala „dni otwarte” dla rodziców/opiekunów prawnych.

8.      Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa dziecku po przyjeździe z pływalni.

9.      Zarząd może odwołać trening w związku z uczestnictwem sekcji w zawodach.

 

V Organizacja zawodów

1.      Zawodnicy „Grupy sportowej” biorą udział w zawodach obowiązkowych i dobrowolnych.

                       Zawodami obowiązkowymi są Mistrzostwa Polski, Mistrzostwa Okręgu, udział w Zawodach                                          Parafialnych Klubów Sportowych.. Pozostałe zawody są zawodami dobrowolnymi.

2.      Zawodnicy biorą udział w zawodach ustalonych przez Zarząd i trenerów. Zawodnicy mogą również reprezentować klub w innych zawodach pod warunkiem wcześniejszego poinformowania i uzyskania zgody trenera prowadzącego. W tych przypadkach wszystkie finansowe załatwiają zainteresowani rodzice/opiekunowie prawni.

3.      W ramach cyklu treningowego trener może ustalić okresy bez zawodów z koniecznością bezwzględnego podporządkowania.

4.      Na potrzeby każdych zawodów i treningów powołana jest osoba koordynująca wyjazd (kierownik wyjazdu).

5.      Przed zawodami na stronie internetowej klubu pojawia się informacja o zawodach (data zgłoszeń, roczniki, dystanse itp.), W miarę możliwości zawodnicy otrzymują również pisemną informację o zawodach.

6.       Wybór konkurencji dokonany przez zawodnika na mistrzostwa Polski, Mistrzostwa Okręgu oraz zawodów PKS-ów musi zostać zatwierdzony przez trenera.

7.      Zawodnik zostaje zgłoszony do zawodów po terminowym podpisaniu zgody przez rodzica/opiekuna prawnego z równoczesnym uiszczeniem ewentualnie opłaty transportowej.

8.      Zawodnik ma obowiązek startu w zawodach, do których został zgłoszony. 

9.      Przejazd na zawody odbywa się w sposób podany każdorazowo w informacji. W przypadku wyjazdu zorganizowanego (bus, autokar, pociąg) wyjazd zawodnika odbywa się razem z całą grupą. Odstępstwa wyłącznie za wcześniejszą zgodą kierownika wyjazdu.

10.   W trakcie przejazdu zorganizowanego oraz w czasie zawodów zawodnicy podporządkowani są poleceniom trenera i kierownika wyjazdu.

11.   Warunkiem startu w zawodach jest posiadanie aktualnych badań lekarskich oraz pisemnej zgody rodziców/opiekunów prawnych na udział w zawodach. Zawodnik nieposiadający aktualnych badań lekarskich nie zostanie zgłoszony do zawodów.

12.   Do kontaktowania się z organizatorami zawodów i reprezentowania przed nimi klubu upoważnieni są wyłącznie trener i kierownik wyjazdu.

13.   W trakcie zawodów zawodnicy nie mogą opuszczać budynku basenu.

14.   Każdą niedyspozycję zdrowotną w czasie zawodów zawodnik zobowiązany jest zgłosić trenerowi lub kierownikowi wyjazdu, który decyduje o możliwości startu.

15.   Zawodnik startuje w konkurencjach wybranych samodzielnie lub uzgodnionych z trenerem. Postanowienia trenera dotyczące obsady konkurencji przez zawodnika są decydujące. O obsadzie sztafet decyduje trener lub kierownik wyjazdu.

16.   Zawodnik zabiera ze sobą wyposażenie pływackie: okularki, czepek, strój zgodny z przepisami PZP
i FINA, klapki – wraz z kompletem zapasowym.

17.   Zawodnik zobowiązany jest do występowania podczas zawodów w odzieży klubowej – koszulka, bluza dresowa.

18.   Zawodnik przygotowuje się do startu w sposób profesjonalny: rozgrzewka na lądzie i w wodzie, odpowiedni ubiór, odżywianie i nawadnianie.

19.   Na pływalniach, gdzie zawodnicy nie przebywają na trybunach, wstęp na teren basenu mają
z zawodnikami wyłącznie trenerzy i kierownik wyjazdu. Kierownik wyjazdu może również za zgodą organizatorów zezwolić na wejście osoby wykonującej zdjęcia na potrzeby strony klubowej.

 

VI Organizacja obozów i zgrupowań

1.      O terminie i miejscu obozów i zgrupowań decyduje Zarząd w porozumieniu z trenerami.

2.      O ilości uczestników, kategoriach wiekowych i liście osób biorących udział w obozie lub zgrupowaniu decyduje trener odpowiedzialny za obóz.

3.      Akces do uczestnictwa zgłasza rodzic/opiekun prawny zawodnika wypełniając kartę kwalifikacyjną i wpłacając w wyznaczonym terminie kwotę ustaloną przez Zarząd.

4.      Trener prowadzący przedstawia regulamin obozu/zgrupowania, którego pisemna akceptacja przez zawodnika oraz jego rodzica/opiekuna prawnego jest warunkiem uczestnictwa.

 

VII Kary i nagrody

1.      Zawodnik może być ukarany za:

a.      nieprzestrzeganie regulaminu sekcji i uchwał władz klubu

b.      nieregularne uczestnictwo w treningach

c.      niesystematyczne wnoszenie opłat

d.      zaleganie z opłacaniem składek i opłat

e.      niesubordynację na zajęciach lub zawodach

f.        działanie na szkodę wizerunku sekcji.

2.      W zależności od rodzaju wykroczenia kary ustala Zarząd samodzielnie lub na wniosek trenera.

3.      Karami mogą być:

a.      Upomnienie

b.      upomnienie z powiadomieniem rodziców/opiekunów prawnych

c.      niezgłoszenie do zawodów

d.      niedopuszczenie do treningu

e.      zawieszenie w prawach zawodnika na czas określony

f.        skreślenie z listy klubowej

4.      Skreślenie zawodnika z listy klubowej z tytułu zalegania z opłatami sekcyjnymi następuje automatycznie po dwóch miesiącach zaległości. Ewentualne ponowne przyjęcie zawodnika może nastąpić za zgodą Zarządu po uregulowaniu zaległości w miarę wolnych miejsc.

5.      Nagrody:

a.      osiągnięcia na prestiżowych zawodach prezentowane są na stronie internetowej klubu

b.      Zarząd sekcji może poinformować szkołę zawodnika o odniesionych sukcesach w prestiżowych imprezach

c.      możliwość otrzymania nagród rzeczowych za osiągnięcia sportowe i godne reprezentowanie klubu.

 

VIII Komunikowanie się z zawodnikami i rodzicami/opiekunami prawnymi

1.      Wszystkie informacje o wydarzeniach, uchwałach i sprawach organizacyjnych prezentowane są na bieżąco w zakładce Aktualności na stronie klubowej www. dankow.futbolowo.pl 

2.      Zawodnicy i rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do regularnego śledzenia pojawiających się informacji.

3.      Zarząd sekcji nie odpowiada za skutki nieznajomości informacji ze strony klubowej.

 

IX Sprawy różne

1.      Do występowania w imieniu sekcji upoważniony jest wyłącznie Zarząd lub osoby przez niego upoważnione do konkretnych spraw.

2.      Książeczki zdrowia sportowca lub karty zdrowia sportowca przechowuje Zarząd sekcji i wydaje na czas wykonania badań.

3.      Zawodnicy startujący w zawodach powinni posiadać licencję Polskiego Związku Pływackiego. Trener koordynator występuje do właściwych organów o nadanie numerów kodowych zawodnikom, licencji Polskiego Związku Pływackiego oraz corocznych hologramów. Licencje przechowuje trener koordynator.

4.      Trenerzy prowadzą listę obecności na zajęciach udostępnianą do wglądu rodzicom/opiekunom prawnym.

5.      Trenerzy zobowiązani są do informowania zainteresowanych rodziców/opiekunów prawnych
o postępach dziecka.

6.      Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do uczestnictwa w zebraniach sekcji.

 

X Współpraca z Sekcją pływacką MEDUZA Pajeczno

1.      Wspólne treningi i wyjazdy na zawody pływackie.

2.      Szkolenie zawodników PKS Danków przez Trenerów MEDUZA Pajeczno

 

XI Zaangażowanie rodziców/opiekunów prawnych

1.      Sekcja funkcjonuje dzięki zaangażowaniu i aktywności rodziców/opiekunów oraz ich inicjatywom.

2.      Działalność rodziców/opiekunów prawnych ma charakter wyłącznie społeczny i nie może stanowić
o zwolnieniu z opłat sekcyjnych i opłat za zawody.

3.      Osoby, które zamierzają wykonać odpłatne prace rzeczowe na rzecz sekcji zobowiązane są uzyskać wcześniej zgodę Zarządu.

 

XII Postanowienia końcowe

1.      Rodzice/opiekunowie prawni mają prawo wystąpić do Zarządu sekcji o wytłumaczenie spraw spornych i niejasnych.

2.      Interpretacja regulaminu przysługuje Zarządowi sekcji.

3.      W sprawach nie objętych regulaminem decyduje Zarząd.

4.      W czasie sezonu mogą nastąpić zmiany regulaminowe, o czym będziemy informować na bieżąco  na stronie klubu. 

 

 

 

 

 

Reklama

Buttony

 

free counters

zajęcia1.jpg

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 3 gości

dzisiaj: 27, wczoraj: 256
ogółem: 1 479 752

statystyki szczegółowe

Logowanie

Losowa galeria

Nowa kategoria
Ładowanie...

Mini-Chat

Musisz się zalogować, aby korzystać z mini-chatu.

Kontakty

Zczuba.tv

Sport.pl